Tuesday, February 1, 2011

ipad music yaw!

Sesiapa ada ipad tak kat sini?? Ada ke yang online guna ipad?? Anda memang seorang yang sangat gempak. Cayalah! Seronok kan guna ipad.

2 bulan lepas abang ipar saya ada beli ipad die pesan kat
kawan dia beli di US. Convert duit sini ada la dalam RM2500.huhu. Kalau kat rumah tukang gunanya budak kat bawah ni haa....


Kerja dia main need for speed la, doodlez & siap bela ikan lagi. Youtube tak payah cakap, tak habis-habis dengan ultraman dia.haish. Bagi saya seronok juga online guna ipad tapi 'im' facebook takda pulak.


Comel kan baby kat atas meja tu?? Dia adalah salah sorang bakal musician menggunakan ipad. Tak percaya?? Sila click sini dan anda tengok la sendiri. Mak bapak dia memang superb la. China & Japan semakin maju sekarang ni. Saya sangat bangga dengan 2 negara tersebut ^_^

Budak-budak zaman IT sekarang bukan main lagi. Mainan kita zaman kecil-kecil dulu dah tak market lagi. Diorang sekarang main mainan yang canggih-canggih. Kita guna komputer masa sekolah rendah, tapi diorang guna sejak umur 3 tahun. Walaupun tak berbahaya tapi risau mata diorang nanti cepat rabun, yela mana taknya kecil-kecil lagi dah mengadap komputer.

Apa-apa pun kita jaga la adik / anak / anak buah kita baik-baik ye. Pastikan mereka tidak dibiarkan bermain berseorangan dan jangan biarkan mereka main mainan yang tak selamat dan berbahaya ye. Pastikan mainan mereka ada logo MC seperti di bawah ini :)

p/s: Saya bukan penjual barang mainan kanak-kanak tapi saya penjaga kanak-kanak kecil iaitu anak-anak buah saya ;)



1 comment: