Saturday, February 5, 2011

Contest: If I Have RM100


Ni entry yang ke 4 untuk hari ini. Gila meroyan apa aku ni buat banyak-banyak entry?hehe. Ok-ok. Tadi ada ternampak 1 contest milik aunimiyukie (sila click namanya untuk join).

Sebenarnya saja-saja nak cuba nasib join contest, kalau tak menang pun takpa. Yang penting pengalamannya.ececeh!

Antara syarat-syaratnya adalah:

1. Upload pic barang yang saya idamkan
2. Bagi sebab kenapa nak barang itu
3. Follow blog aunimiyukie (nak ramaikan kawan-kawan)
4. Buat entry tajuk "If I Have RM100"
5. Buat sidebar di banner dan linkkan terus ke entry contest
6. Tag 3 kawan
7. Tinggalkan comment & link di blog contest aunimiyukie

Tarikh tutup: 10 Februari 2011
Hadiah: Barang yang kita idamkan


So barang idaman saya adalah:

Yes beg Roxy. Nama beg itu ialah Jump Rope Bag. Harganya around RM90. Alah barang sales je kot. Kalau new arrival memang tak mampu la kan. Lainlah kalau ada sponsor.hehe

Saya nakkan bag Roxy tu adalah kerana designnya cantik, simple & sangat sesuai untuk digunakan dengan apa-apa pakaian tak kira lah kasual atau formal.

Kawan-kawan yang ditag adalah:

Ok Done! Semoga kemenangan berpihak kepada saya.hehe ^_^


No comments:

Post a Comment