Saturday, February 5, 2011

Entry kena tiru! W*F!!


Bikin panas betul la! Tengah syok-syok cari idea nak buat entry baru tiba-tiba terbaca 1 blog ni.
Tajuk dah sama & isi pun lebih kurang. Yang penting orang tu bukan follower aku.

Tak tahu la kebetulan dia nak buat entry yang sama ke tak kan, tapi masalahnya entry yang sama tu bukan pasal banjir / Mesir / isu-isu semasa yang possibility entry boleh sama tu tinggi.

Tu lah dia manusia. Suka sangat 'mencuri' walaupun sekadar idea.
Kalau nak 'mencuri' pun agak-agak la kan. Jangan sampai obvious sangat nampak yang kau tu mencuri.

Kalau aku ni salah anggap minta maaf la tapi sape tak bengang kan. Penat-penat cari idea nak buat entry tu tiba-tiba ada pulak yang sama.
Aku bukanlah nak buat trademark sendiri pasal entry tu tapi pelik lah pulak.

p/s: Maaf! Tengah bengang terpaksa guna 'aku' & W*F

2 comments:

  1. nguu... tahan jela dgn prangai dorg tuh..

    tery tanye die mane die dapat.. agak2 ape die jwab ek?..

    ReplyDelete
  2. tak tnye pun.
    die bkn follower saya.
    td t'nmpk kt geng blogger.
    try la bce jap g lebih kurg same je ceritanya.huhu

    ReplyDelete