Monday, January 31, 2011

Suai Kenal BLOGGER BARU: Edisi Februari..

Tajuk di atas ialah entry terbaru Ben Ashaari ye. Macam tajuknya juga saya memang blogger baru dan saja-saja nak join ruangan Ben. Bak kata orang tengah bertatih lagi ;p

First of all nak comment sikit pasal www.1tube.my. Masa visit 1tube saya rasa macam interesting & designnya simple sangat-sangat. Then saje try search Usher pastu kuar juga videonya.ahhai..

Rasa-rasanya lepas ni boleh la berpindah tapak ke 1tube pulak ye, utube pun ok tapi apa salahnya kita support Malaysia punya kan ;)

Pada pendapat saya, Dunia Blog di Malaysia Semakin Menarik kerana adanya blogger-blogger otai yang support newbies macam saya ni. Dorang ajar macam mana nak improve blog kami yang baru, apa yang patut ditambah dan diubah.

Ada pulak group blogger yang sangat supportive & group member (blogger) pun support kami. Plus ada juga website yang membantu kita untuk mantapkan lagi blog kita semua. Cayalah! ^_^

Sekarang ni ramai blogger yang creative create contest giveaway yang dapat menarik minat blogger lain kat luar sana. Then blogger sekarang ni semakin di pandang tinggi kat luar sana sebab boleh menjana income yang banyak even though tak pernah terlintas pun nak jadikan blogging ni suatu job dorang.

Semoga kami ni boleh jadi seperti mereka yang dah berjaya sebagai blogger :)

7 comments: