Friday, January 28, 2011

k.e.m.b.a.l.i

Hola-hola! Lama betul la tak mengarang di sini.haih..ok2. Jom kita cerita step by step ye.

Saya hilang kerana dapat sambung Bachelor in Accountancy (Hons.) di UiTM Segamat 'terchenta'. Actually dalam surat tawaran saya dapat
kampus Sri Iskandar, Perak tapi memang tak la nak pergi sana kan, nasib baik dapat tukar Segar-amat.

2/1/2011 register sebagai student B.Acc rasa sangat teruja.hehe(poyo kau!).
3/1/2011 ada taklimat untuk pelajar baru dan petang ada class. Malasnya saya nak pergi class sebab dah cuti 1 bulan lebih! minggu pertama settle hal fail peribadi & beli barang-barang dapur.

Oh ye untuk pengetahuan semua, saya menyewa di German Town yang teramat lah harmoni suasana rumahnya(sangat).

Students batch saya ada 26 orang je. Mula-mula ada 2 group, lepas tu gabung, lepas tu terabur pulak. Macam-macam hal lah! Dah macam bola ping pong kene pukul sana sini. Kalau tnya Isma dia pun pening.hehe ;)

Accumulated assignments saya adalah: Ctu553 tapi dah submit 28/1. Next Mgt534 & Bmd401. Presentations tak payah cakap. Minggu ke-2 dah kene present Crg & minggu ke-2 juga ada quiz Psa.huargh!

Selama 1 bulan sebagai pelajar B.Acc, saya terasa yang saya ni rajin sangat sebab selalu pergi library. Gila kau masa diploma dulu sepanjang 3 tahun sekali 2 je pergi library.

Berbalik kepada teratak indah saya di German Town, celcom boradband tiada line di sana ye. HARAP MAKLUM. Sebab tu dah berkulat blog saya nih. TAPI, Khamis(27/1) haritu, orang streamyx datang teratak kami pasang wi-fi. Terbaik wok!

Baru sesuai nama tempat German Town! Tapi tu la, datang pasang wi-fi masa aku nak balik KL kan, bagi je la ikan gapi kat kolam tu online.Ngek betul!

Akhir kata, semua itu adalah accumulated kisah saya sepanjang ketiadaan saya di blog yang berkulat ini. Di harap lepas ni boleh bersihkan sisa-sisa kulat dengan wi-fi baru.

|Ni la imej saya untuk Bachelor |
| Semoga terbuka hati untuk kekal pakai terus-menerus :) |


Air tangan: Lily Kamarudin

1 comment: