Friday, December 10, 2010

Unexpected result!


UiTM umumkan result boleh tengok 10 December 2010 on 9 a.m tadi tapi ada beberapa kawan-kawan yang bernasib baik boleh tengok result mereka pagi semalam (9 December). Ok congrats untuk yang dapat tengok! Tapi saya nasib malang tak dapat tengok awal.huhu


My feelings? Sebenarnya takda rase teruja atau sangat-sangat bersemangat nak tengok result sebab rase macam teruk so buat-buat tak tahu je dengan result.


Malam tadi pukul 12.30 a.m saje skodeng student portal tak perasan kat situ ada tulis dia hantar kat email & ada kawan yang dah dapat tengok kat email. Dengan hati keringnya log in la email.


Taraaa! Kat inbox ada ISIS. Huh nerbes2! Scroll ke bawah nak tengok (lu) / (ga) je sekali semuanya (lu) means semuanya lulus. Wah! Tengok pulak grade & pointer, sungguh tak ku sangka-sangka boleh dapat result yang sangat memberangsangkan tu.


Tak perlu la kau nak cerita gempak pulak kan! Haih.


Alhamdulillah semuanya clear dengan grade yang cantik. Before ni takut taxation & audit tapi nasib baik dua-dua ok. Lega! Malam tadi boleh tidur lena & senyum sampai ke otak telinga.


Allah dengar permintaan aku & Kau telah membantu aku. Terima Kasih Ya Allah. Itu lah ayat yang saya ucapkan lepas tengok result. Syukur!


Terima kasih juga kepada ibu tercinta kerana telah mendoakan anaknya ketika mak berada di Tanah Suci Mekah. Doa ibu adalah penawar segalanya. Terima kasih mak!


Terima kasih juga kepada adik-beradik yang banyak bagi semangat tidak kira dalam bentuk wang ringgit, tenaga & kritikan.


Terima kasih kepada Hafiz Mazalan my dear boyfie. Lebih 2 tahun bersama awak & awak telah berjaya membimbing saya. Thanks & love u.


Last but not least. Thanks a lot to all my dear friends sebab banyak membantu, mengajar, membimbing, bagi nasihat & bagi sokongan kepada saya terutamanya Hidayah Shaari. Awak kawan baik & kakak saya dunia akhirat. Ternyata keputusan saya untuk jauhkan diri dari 'mereka' adalah keputusan yang terbaik.

Berbaloi tidur lambat stay up buat assignment & study.

Berbaloi puasa dating dengan boyfie.

Berbaloi jarang balik rumah sebab jauh KL-Segamat.

Berbaloi pergi bilik kawan yang jauh untuk study sama-sama & minta tunjuk ajar.

Senag cerita berbaloi-baloi!!

Saya adalah graduates Diploma in Accountancy dari UiTM Segamat. Degree in Accountancy, wait for me baybeh! Rabu depan dapat result degree. I will work harder for You!

Much love; Lily K

2 comments:

  1. Yeahhhh!!!!! hehe jumpa dgree nanti. kalau dapat 1 tempat lagi la :)

    ReplyDelete
  2. insyaallah.
    ly mcm nk smbg kt segamat gak.hehe

    ReplyDelete